Nahoru
Větší velikost písma Normální velikost písma

menu

ÚVOD
AKTUALITY
O NÁS
NAŠE SLUŽBY
PROGRAM KVALITY A BEZPEČÍ
PACIENT
PŘÍBUZNÍ
SOCIÁLNÍ PÉČE
KONTAKTY

AKTUÁLNÍ INFORMACE LÉČEBNY
NABÍDKA PRACOVNÍCH MÍST

HISTORIE LÉČEBNY
VÝROČNÍ ZPRÁVY
ROZPOČTY
POKLADNA
POCHVALY A PODĚKOVÁNÍ
STÍŽNOSTI
FOTOGALERIE
LEGISLATIVA
ETICKÝ KODEX

LÉČEBNÁ PÉČE
KAPACITA A POKOJE PACIENTŮ
FORMULÁŘ ŽÁDOSTI O PŘIJETÍ
I.C.E. KARTA

CERTIFIKÁT KVALITY A BEZPEČÍ
PROGRAM KVALITY A BEZPEČÍ
GDPR
WHISTLEBLOWING
PROHLÁŠENÍ O PŘÍSTUPNOSTI

VNITŘNÍ ŘÁD
PRÁVA A POVINNOSTI
DOKLADY PRO HOSPITALIZACI
NÁVŠTĚVY A PARKOVÁNÍ
SPOKOJENOST
INFORMOVANÝ SOUHLAS

INFORMACE PRO PŘÍBUZNÉ
DOKLADY PRO HOSPITALIZACI
NÁVŠTĚVY A PARKOVÁNÍ
INFORMACE PRO POZŮSTALÉ
KOPIE DOKUMENTŮ

KOMPETENCE SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA
S ČÍM KONKRÉTNĚ VÁM POMŮŽE
AGENTURY DOMÁCÍ PÉČE
POBYTOVÉ SOCIÁLNÍ SLUŽBY

Informovaný souhlas

Při přijetí do nemocnice se Vás budeme ptát komu a v jakém rozsahu mohou být poskytovány informace o Vašem zdraví. Při této příležitosti můžete také stanovit osobu, která Vás může za určitých okolností zastoupit v udělení souhlasu s poskytováním zdravotních služeb. Pokud iniciativa k poskytnutí informací vychází od osob blízkých, je nutné dohodnout dopředu den a čas, kdy se Vašim příbuzným bude věnovat ošetřující lékař, aby obě strany měly možnost ve svém rozvrhu vyhradit časovou rezervu a informace byly podávány bez rušivých momentů, časové tísně a byl prostor na případné dotazy a diskusi. Termín návštěvy k poskytnutí informací lze dohodnout i telefonicky nebo emailem.

Samostatnou kapitolou je telefonické poskytování informací o Vašem zdravotním stavu blízkým osobám. Upozorňujeme Vás, že takový způsob komunikace citlivých údajů je zdravotníky obecně považován za nebezpečný a snažíme se mu vyhnout. V případě závažných poruch zdraví informace po telefonu LDN HK neposkytuje vůbec. Požadujeme alespoň první kontakt s blízkou osobou osobně, abychom si případně mohli ověřit totožnost (naše zákonné právo) z osobního dokladu s fotografií a vztah osoby k Vám, včetně Vámi uděleného povolení této osobě sdělovat informace o Vašem zdraví (pravidla stanovená zákonem). Vás žádáme o spolupráci ve smyslu stanovení jedné, max. dvou kontaktních osob, které se budou telefonicky na Vaše zdraví ptát. Mějte porozumění se zdravotníky, kteří nemají časovou kapacitu komunikovat s rozsáhlým okruhem Vašich blízkých osob.

Zákon o zdravotních službách stanoví, že žádný zdravotník nemůže poskytovat zdravotní výkony a služby, ke kterým nedáte dopředu souhlas. Souhlas poskytujete písemně, ústně, nebo pouze tím, že na výzvu zdravotníka k součinnosti s ním spolupracujete. Bez Vašeho souhlasu Vám smíme poskytovat jen neodkladnou péči (nutná k záchraně života a odvrácení těžkého postižení zdraví), nebo ve výjimečných případech péči, která byla nařízena vnější autoritou (soud, hygienická služba).

Právo na informace o Vašem zdravotním stavu mají pouze osoby Vámi určené.Tento dokument, jak je již výše zmíněno, budete se zdravotníky vyplňovat záhy po přijetí a v průběhu hospitalizace můžete v něm uvedené údaje měnit.

Předchozí: Spokojenost

Další: Informace pro příbuzné