Nahoru
Větší velikost písma Normální velikost písma

menu

ÚVOD
AKTUALITY
O NÁS
NAŠE SLUŽBY
PROGRAM KVALITY A BEZPEČÍ
PACIENT
PŘÍBUZNÍ
SOCIÁLNÍ PÉČE
KONTAKTY

AKTUÁLNÍ INFORMACE LÉČEBNY
NABÍDKA PRACOVNÍCH MÍST

HISTORIE LÉČEBNY
VÝROČNÍ ZPRÁVY
ROZPOČTY
POKLADNA
POCHVALY A PODĚKOVÁNÍ
STÍŽNOSTI
FOTOGALERIE
LEGISLATIVA
ETICKÝ KODEX

LÉČEBNÁ PÉČE
KAPACITA A POKOJE PACIENTŮ
FORMULÁŘ ŽÁDOSTI O PŘIJETÍ
I.C.E. KARTA

CERTIFIKÁT KVALITY A BEZPEČÍ
PROGRAM KVALITY A BEZPEČÍ
GDPR
WHISTLEBLOWING
PROHLÁŠENÍ O PŘÍSTUPNOSTI

VNITŘNÍ ŘÁD
PRÁVA A POVINNOSTI
DOKLADY PRO HOSPITALIZACI
NÁVŠTĚVY A PARKOVÁNÍ
SPOKOJENOST
INFORMOVANÝ SOUHLAS

INFORMACE PRO PŘÍBUZNÉ
DOKLADY PRO HOSPITALIZACI
NÁVŠTĚVY A PARKOVÁNÍ
INFORMACE PRO POZŮSTALÉ
KOPIE DOKUMENTŮ

KOMPETENCE SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA
S ČÍM KONKRÉTNĚ VÁM POMŮŽE
AGENTURY DOMÁCÍ PÉČE
POBYTOVÉ SOCIÁLNÍ SLUŽBY

Sledování spokojenosti

Cílem LDN HK je mít spokojeného pacienta. Abychom zjistili, zda pacient byl spokojený při poskytování zdravotních služeb, je nejlepší zeptat se pacientů samotných.

Každý pacient přijatý na lůžkové oddělení má možnost vyjádřit svou spokojenost nebo nespokojenost s poskytováním zdravotních služeb formou anonymně vyplněného dotazníku.

Dotazník je zcela dobrovolný a sledování probíhá kontinuálně.

Dotazníky se zpracovávají v pravidelných intervalech a s výsledky jsou seznámeni všichni zaměstnanci.

V případě nespokojenosti pacientů, jsou ihned naplánována nápravná opatření, která se ihned aplikují do praxe.

Sledování spokojenosti pacientů je jeden z indikátorů kvality v LDN HK, které provádíme kontinuálně.