Nahoru
Větší velikost písma Normální velikost písma

menu

ÚVOD
AKTUALITY
O NÁS
NAŠE SLUŽBY
PROGRAM KVALITY A BEZPEČÍ
PACIENT
PŘÍBUZNÍ
SOCIÁLNÍ PÉČE
KONTAKTY

AKTUÁLNÍ INFORMACE LÉČEBNY
NABÍDKA PRACOVNÍCH MÍST

HISTORIE LÉČEBNY
VÝROČNÍ ZPRÁVY
ROZPOČTY
POKLADNA
POCHVALY A PODĚKOVÁNÍ
STÍŽNOSTI
FOTOGALERIE
LEGISLATIVA
ETICKÝ KODEX

LÉČEBNÁ PÉČE
KAPACITA A POKOJE PACIENTŮ
FORMULÁŘ ŽÁDOSTI O PŘIJETÍ
I.C.E. KARTA

CERTIFIKÁT KVALITY A BEZPEČÍ
PROGRAM KVALITY A BEZPEČÍ
GDPR
WHISTLEBLOWING
PROHLÁŠENÍ O PŘÍSTUPNOSTI

VNITŘNÍ ŘÁD
PRÁVA A POVINNOSTI
DOKLADY PRO HOSPITALIZACI
NÁVŠTĚVY A PARKOVÁNÍ
SPOKOJENOST
INFORMOVANÝ SOUHLAS

INFORMACE PRO PŘÍBUZNÉ
DOKLADY PRO HOSPITALIZACI
NÁVŠTĚVY A PARKOVÁNÍ
INFORMACE PRO POZŮSTALÉ
KOPIE DOKUMENTŮ

KOMPETENCE SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA
S ČÍM KONKRÉTNĚ VÁM POMŮŽE
AGENTURY DOMÁCÍ PÉČE
POBYTOVÉ SOCIÁLNÍ SLUŽBY

Informace pro příbuzné

Při přijetí do léčebny zjišťujeme u pacienta komu a v jakém rozsahu mohou být poskytovány informace o jeho zdraví. Při této příležitosti může pacient také stanovit osobu, která ho může za určitých okolností zastoupit v udělení souhlasu s poskytováním zdravotních služeb. Pokud iniciativa k poskytnutí informací vychází od osob blízkých, je nutné dohodnout dopředu den a čas, kdy se příbuzným bude věnovat ošetřující lékař, aby obě strany měly možnost ve svém rozvrhu vyhradit časovou rezervu a informace byly podávány bez rušivých momentů, časové tísně a byl prostor na případné dotazy a diskusi. Termín návštěvy k poskytnutí informací lze dohodnout i telefonicky nebo emailem.

Samostatnou kapitolou je telefonické poskytování informací o zdravotním stavu blízkým osobám. Upozorňujeme Vás, že takový způsob komunikace citlivých údajů je zdravotníky obecně považován za nebezpečný a snažíme se mu vyhnout. V případě závažných poruch zdraví informace po telefonu LDN HK neposkytuje vůbec. Požadujeme alespoň první kontakt s blízkou osobou osobně, abychom si případně mohli ověřit totožnost (naše zákonné právo) z osobního dokladu s fotografií a vztah osoby k pacientovi, včetně uděleného povolení této osobě sdělovat informace o Vašem zdraví (pravidla stanovená zákonem) Vás žádáme o spolupráci ve smyslu stanovení jedné, max. dvou kontaktních osob, které se budou telefonicky na Vaše zdraví ptát. Mějte porozumění se zdravotníky, kteří nemají časovou kapacitu komunikovat s rozsáhlým okruhem Vašich blízkých osob.

Vhodné hygienické a osobní potřeby:

Existují dvě možnosti zajištění péče po ukončení pobytu v LDN

  1. Péče v domácím prostředí
    • Péči lze zajistit s pomocí pečovatelské služby či osobní asistence, denní stacionáře
    • potřebné pomůcky (toaletní křeslo, polohovací lůžko, chodítko…) je možné zapůjčit v půjčovně kompenzačních pomůcek
    • stravu lze zajistit dovozem obědů přímo domů
    • ošetřovatelskou péči (převazy, odběry krve, aplikaci inzulínu, rehabilitaci) lze zajistit pomocí domácí zdravotní péče – předepisuje praktický lékař, je hrazena ze zdravotního pojištění
    • veškeré kontakty na dané služby Vám předají sociální pracovnice.
  2. Domov pro seniory
    • Je nutné podat žádost, kterou Vám popřípadě pomohou vyplnit sociální pracovnice
    • žadatel ji musí potvrdit svým podpisem
    • lékař LDN vystaví lékařské vyjádření, které je potřebné k žádosti
    • žádost je možné poslat poštou či doručit osobně do daného zařízení – toto je v kompetenci rodiny pacienta
    • je dobré zvážit podání žádostí do více domovů pro seniory, z důvodu dlouhých čekacích lhůt do těchto zařízení.

Dosílka důchodu

Opatrovnictví - zajišťuje osoba blízká

Detenční zařízení – zajišťuje zdravotnické zařízení

Příspěvek na péči